Allianz отново е застрахователен бранд номер 1 в света и за първи път се нарежда сред 30-те най-големи световни марки

10.10.2024
  • За шеста поредна година Allianz заема първа позиция в класацията на Interbrand Best Global Brands и увеличи стойността на марката до 23,5 млрд. щ. долара.
  • Работодателската марка Allianz достигна 7-о място в класацията на Fortune 100 Best Companies to Work for® certification.

За шеста поредна година Allianz e обявен за застрахователна марка номер едно в света в класацията на най-добрите глобални марки за 2024 г. (Best Global Brands) на водещата консултантска компания Interbrand.

За първа година Allianz се класира в топ 30 на най-силните марки в света, изкачвайки се с две места до 29-а позиция в тазгодишната класация. С това Allianz отбеляза ръст на стойността на бранда до 23,5 млрд. щ. долара (спрямо 20,85 млрд. щ. долара през 2023 г.), като в същото време изпреварва растежа в сектора на финансовите услуги със 7%.

Allianz получи признание и за силната си работодателска марка, като се изкачи на 7-о място в класацията на Fortune 100 Best Companies to Work for the For®, обявена също днес. Със своя гъвкав модел на работа, широка гама от придобивки и възможности за развитие и непоколебим ангажимент към многообразието и приобщаването Allianz е предпочитан работодател както от служителите, така и от кандидатите за работа. В световен мащаб 52 структури на Allianz вече са сертифицирани като добър работодател, а 16 намират място в националните списъци на най-добрите компании в своите държави.

„Силата на нашата марка отразява основната стойност, която Allianz и нашите служители предоставят: вдъхват увереност в бъдещето, като осигуряват сигурност и спокойствие на нашите клиенти в цял свят. Независимо дали подкрепя световни спортни събития като Олимпийските и Параолимпийските игри в Париж през 2024 г., или подпомага собствениците на жилища след катастрофални наводнения, Allianz осигурява и брани онова, което хората ценят най-много“, заяви Оливър Бате, главен изпълнителен директор на Allianz SE. 

Interbrand е пионер в концепцията за оценка на марките от 1988 г. Това е първата компания, чиято методология е сертифицирана по ISO 10668 и изиграва ключова роля в разработването на самия стандарт. От 2000 г. класирането и докладът за най-добрите световни марки се публикуват ежегодно и е една от най-утвърдените класации. Тази година 25-ото издание на класацията и доклада на Interbrand „Най-добрите световни марки“ е най-обширното проучване в света за ролята на марката за увеличаване на приходите и създаване на пазарна стойност.

Пълната класация Топ 100 Global Best Brands може разгледате тук.