Често задавани въпроси и отговори за Евротръст
Възможна причина е да не сте завършили регистрацията си в Евротръст, като не сте потвърдили въведените данни. За целта въведете шестцифрения код, който сте получили по имейл/телефон. Ако сте пропуснали тази стъпка по време на регистрацията си, влезете в меню „Настройки“, където са маркирани липсващите потвърждения.
Неуспешната регистрация в Евротръст може да се дължи и на други фактори – напр. изтекъл документ за самоличност, несъответствие между снимките от документа за самоличност и тази, която сега сте направили (селфи) и др.
Обръщаме внимание, че достъп до порталите на Алианц България се получава само след напълно завършена регистрация в приложението Евротръст.
Създаване на профил с потребителско име и парола е необходимо само за клиенти, които са чуждестранни лица.
За да влезете в своя клиентски профил в порталите My Allianz и Моята Пенсия, ако разполагате с ЕГН, е необходимо да въведете: ЕГН или мобилен телефон или имейл адрес. След това трябва да потвърдите заявката за влизане през приложението Евротръст.
За да достъпите документите е необходимо да разрешите изскачащите прозорци на своя браузър за порталите на Алианц:
- Google Chrome: Настройки > Допълнителни настройки > Настройки за съдържание. От там разрешете „Изскачащи прозорци и препратки“
- Mozilla Firefox: Настройки > Защита и поверителност на сигурността > Позволения > Изключване на блокирането на прозорци
- Microsoft Edge – Настройки > Бисквитки и позволения > В раздела Изскачащи прозорци и реклами“ изберете „Разрешено“