За едно добро начало!

За контакт с нас 24/7 
Сигурност и защита

Виж повече

SMS Известяване
Помощ при пътуване
Застраховка Сейф Кард
3D Защита

Алианц Банк България издава кредитни карти с функционалност за извършване на безконтактни плащания, благодарение на която пазаруването e по-бързо и по-удобно.

Доближете своята карта до ПОС устройството и плащането се осъществява за по-малко от секунда!

Безконтактната технология позволява да се извършват плащания до 100 лв. без въвеждане на ПИН код.  Това Ви спестява време при ежедневни покупки и от досадното ресто дребни монети. Суми над 100 лв. също могат да бъдат платени безконтактно, но е необходимо да въведете своя ПИН код за потвърждаване на плащането.  

Плащането е безопасно и напълно защитено!

Безконтактните плащания са със същото високо ниво на защита като стандартните плащания чрез прочитане на ЧИП-а на картата. За да извършите безконтактно плащане, е необходимо да доближите картата на по-малко от 5 см. до ПОС устройството. Така Вие притежавате пълен контрол върху плащанията с Вашата карта.

  • Без такса за плащане с картата в цял свят!;
  • Разполагате с кредитен лимит до 20 000 лв.;
  • Не поддържате собствени средства по картата;
  • Ползвате до 45 дни гратисен период;
  • Безплатни SMS уведомления за дължимите суми;
  • Изгодни и ясни условия за ползване, без скрити такси.

Още няколко причини да вземете револвираща кредитна карта от Алианц Банк България:

  • Достатъчно е да погасявате само минималната погасителна вноска до 15-то число на месеца, следващ отчетния, за да е редовен кредитът Ви;
  • Погасените суми увеличават автоматично разполагаемия лимит.
  •  

Бонус! Притежателите на кредитни карти ползват безплатна застраховка "Помощ при пътуване - медицински разноски".  

Валута

Лева, евро или щ. долари.

Кредитен лимит

Максималният кредитен лимит по кредитна карта е 20 000 лв. или 10 000 евро / щ. дол.

Гратисен период

При купуване на стоки и заплащане на услуги с кредитна карта, изразходваните средства не се олихвяват до изтичане на т.нар. гратисен период, при условие, че цялото задължение по картата, посочено в месечното излечение, е погасено в срок. Гратисният период приключва на 15-то число на месеца, следващ отчетния. След изтичането му средствата се олихвяват съгласно тарифата на банката. При теглене на пари в брой, лихва се начислява от момента на теглене.

Минимална погасителна вноска (МПВ)

Важно предимство на револвиращата карта е възможността да разсрочите погасяването на усвоените средства. За да се възползвате от тази опция, е необходимо ежемесечно да покривате част от изразходеното под формата на минимална погасителна вноска. МПВ се внася до края на работния ден на 15-то число на месеца, следващ отчетния. Можете да изберете между два варианта за изчисляване на МПВ:

  • 3% от кредитния лимит;
  • 3% от усвоените средства + дължимата лихва.

Погасяване

Минималната погасителна вноска и средствата от ползвания кредитен лимит се погасяват по един от начините:

  • с вноска на каса;
  • с превод от сметка в Алианц Банк България или друга банка;
  • чрез инкасо по посочени от Вас други сметки в банката.

Банката Ви предоставя допълнително удобство чрез ежемесечно изпращане на безплатен SMS за размера на дължимата МПВ. За целта е необходимо да заявите желанието си за получаване на такъв SMS в Искането за издаване на кредитна карта.

Застраховка  Сейф Кард е специално разработена за сигурността на Вашата банкова карта. Продуктът се предлага както за дебитни, така и за кредитни карти, издавани от Алианц Банк България, като превантивна мярка срещу злоупотреби при тяхната кражба или загуба. Застраховката Сейф Кард осигурява допълнителна защита на Вашите пари, лични документи и ключове навсякъде по света.

Предимства на застраховка Сейф Кард:

  • Важи в цял свят;
  •  
  • Имате право да сключите застраховка за всяка дебитна или кредитна карта, издадена към Вашата сметка.
  • Предлага се от ЗАД “Алианц България”;

Покритие:

  • Сейф Кард Ви гарантира сигурност при опит за неправомерно теглене или плащане с открадната или изгубена карта;
  • Възстановяване на лични документи - лична карта, шофьорска книжка или паспорт, откраднати или изгубени заедно с банковата карта;
  • Възстановяване на ключове за дома, колата и банков сейф.
     

 

Валидност на застраховката Сейф Кард:

Застраховката Сейф Кард важи от момента на сключване до изтичане валидността на посочената дебитна или кредитна карта.

Застрахователната премия е за период от една година. При изтичането на едногодишния период, банката автоматично начислява застрахователната премия за следващия едногодишен период, всяка година до изтичане на застраховката. По този начин, докато е валидна вашата карта, Вие притежавате валидна застраховка.

Картова застраховка Сейф Кард можете да сключите в най-близкия до Вас офис на Алианц Банк България по всяко време на валидността на Вашата карта, както и при нейното издаване.

За подробна информация и консултация заповядайте в удобен за Вас финансов център на Алианц Банк България.

С услугата SMS Нотификация на Алианц Банк получавате SMS съобщение на посочен мобилен телефонен номер за всяка авторизация при извършена операция с Вашата дебитна или кредитна карта.

Получавате SMS до 10 мин. след извършване на следните транзакции:

  • теглене от банкомат;
  • плащане на сметки от банкомат;
  • теглене в брой на ПОС устройство в банка;
  • плащане на ПОС устройство при търговец;
  • плащане по Интернет.

Всяко съобщение съдържа детайлна информация за осъществената транзакция:

  • Карта, с която е извършена операцията;
  • Сума и валута;
  • Устройство, на което е извършено плащането;
  • Резултат от операцията.

За да ползвате услугата е необходимо да разполагате с издадена от Алианц Банк дебитна или кредитна карта. След подписване на допълнително споразумение към договора за банкова карта, Вие ще получавате SMS за всяка операция, извършена чрез посочената карта.

С услугата SMS Известяване на Алианц Банк получавате SMS съобщение на посочен мобилен телефонен номер за всяка извършена от Вас операция с разплащателна сметка, кредитна или дебитна карта и всички типове срочни депозити.

Получавате SMS до 10 мин. след извършване на операция от следните видове:

  • вноска/теглене от разплащателна сметка, кредитна и дебитна карта;
  • получен/нареден касов или безналичен превод от разплащателна сметка;
  • теглене от банкомат;
  • плащане от банкомат на сметки;
  • теглене в брой на ПОС устройство в банка;
  • плащане на ПОС устройство при търговец;
  • плащане по Интернет;
  • теглене/вноска по срочен депозит;
  • вноски по кредити и кредитни карти.

Всяко съобщение съдържа детайлна информация за извършената транзакция:

  • Сметка, от която е извършена операцията;
  • Сума и валута;
  • Контрагент;
  • Резултат от операцията;
  • Разполагаема сума по сметката, след реализиране на транзакцията.

За да ползвате услугата трябва да разполагате с издадена от Алианц Банк България карта, открита в банката разплащателна сметка или срочен депозит.

Цената на всяко генерирано известие е в зависимост от предплатения брой съобщения:

  • 50 броя съобщения с единична цена 0.12 лева - обща стойност 6.00 лева;
  • 150 броя съобщения с единична цена 0.12 лева - обща стойност 18.00 лева;
  • 500 броя съобщения с единична цена 0.10 лева - обща стойност 50.00 лева.

Общи условия за регистрация и ползване на услугите "SMS Известяване" и "Алианц електронни справки" в сила до 15.01.2017 г.

Общищи условия за регистрация и ползване на услугите "SMS Известяване" и "Алианц електронни справки" в сила от 16.01.2017 г.

Покритието в чужбина е валидно за неограничен брой пътувания в рамките на 365 дни (с максимален срок на всяко отделно пътуване до 30 дни и общо до 180 дни за всички пътувания).

Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него/билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или друга услуга, свързана с пътуването, посредством застрахованата карта на територията на Република България или при използване на картата на АТМ или ПОС в чужбина през срока на пътуването.

В случай на възникване на застрахователно събитие Застрахованият или придружаващите го лица следва своевременно, в рамките на 24 часа от настъпването, да се свържат с Асистанс компанията/Застрахователя на Денонощни дежурни телефони +359 2 9503850, e-mail: assistance.at@allianz.com.

Застрахователен сертификат към групови застрахователни полици за притежатели на банкови карти, издадени от Алианц Банк.

Вижте актуалните промоции за покупки с банкови карти

Имате нужда от съдействие?

Нашият екип от професионалисти е на разположение!
alt
alt

Създадохме специален раздел, в който ще намерите нужните документи, приложения, формуляри.